Nu är det nära

Åh vad jag längtar tills imorgon! Ska gå med Sandra till hamncafét och prata med chefen där. Ska kanske jobba där i sommar om jag har riktigt tur (: Efter det ska jag gå på stan med Jossan och köpa lite småsaker, ska klämma in en fika med Lovisa också.

Idag har jag inte gjort så värst mycket. Vaknade sent och gick hem till Jossan med Kajas och Tindra, satt ute i solen i några få minuter. Gick hem och fixade mig så åkte vi in till stan. Jag skrev ett prov sen gick vi upp på stan och åt på Papillon. Åkte sedan och hämtade min studentmössa! ÄNTLIGEN! Har väntat sen december på den.

Jossan ska åka till Thailand nästa vecka så vi beställde lite grejer som hon ska ta med hem. Vodka och lip plumber för 288. Inte dåligt det. Nu har vi kollat på Yrrol och jag ska hoppa in i duschen och sen plugga lite!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0