Love it

Sliteeeeen tjej som bloggar! Varit en riktigt hård dag idag alltså .. Vaknade runt sex och duschade, tog Kajsa på promenad och umgicks lite med mamma. Klockan åtta åkte vi in till Enköping och hämtade mina kockskor hos Lovisa och handlade lite.

Sen åkte vi ner till Hamnen där Sandra satt och väntade, första dagen på framtida jobbet ;D Gick ganska bra idag, svårt att veta vart allting finns, samt hur allt ska göras. Klockan fyra gick Sandra hem (??!) panik!!!. Och jag stannade kvar i 3 timmar till, inte särskilt roligt. Snälla var dom inte heller när Sandra hade gått, bara klagade och skällde..

 Menmen, jobbar imorgon också. 11-18.00. Baaaara 7 timmar. Jääj, själv jobbar jag också! Och varm ska det bli så gäster lär de ju bli mycket av tyvärr..

Nu ska jag kolla på en film, köpte lite nya filmer idag innan jag åkte hemåt. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0