Perfection

Satte mig på cykeln i måndags och cyklade hem till Emma. Satte oss och spelade kort och var uppe hela natten. För att hålla oss vakna gick vi till donken för att äta samt fika. Sen tog vi en långpromenad och blev sugna på att se soluppgången så traskade upp till Åsen och satte oss där på en stor jävla sten ;D

Efter några timmar gick vi hem till Emma och där kollade vi på film, köpte pizza och solade hela dagen.
Runt sex-sju cyklade vi hem till mig och kollade film, somnade ganska snabbt när vi la oss i sängen.
Idag har vi legat och stekt igen, suuuperdag :)














Kommentarer
Postat av: Jossan :)

Sv: Ja, men jag antog att jag inte fick lägga upp någon bild på dig ?

Haha

2010-06-25 @ 10:52:37
URL: http://joseefiin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0