I need you

Nu har bloggen varit död ett bra tag.. Tråkigt faktiskt. Men det har hänt så mycket att jag inte har orkat med den alls. Men jag behöver bloggen. Måste skriva av mig.

Egentligen vill jag skapa en ny blogg, en privat blogg. En sak som stoppar mig, headern. Haha, måste ha en snygg header även fast ingen läser. Och helt seriöst orkar jag inte leta någon som ska fixa den. Så får hoppas att ingen läser denna blogg längre så att jag kan fortsätta här (;

Praktiserar nu på Fagerudd. Jättefint ställe, underbar personal. Men får bara baka och hacka sallad. Och mer än så kan jag faktiskt .. Menmen, det är bara att stå ut. 12 Mars är jag klar där och sen är studenten nära!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0