Update

Kanske borde lägga lite mera tid på bloggen? Har varit så otroligt mycket med praktiken på sistonde. Är där hela tiden känns det som. Men nu ska jag uppdatera er lite granna.

Har jobb på praktiken när jag går ut trean, känns ju super bra! Inge heltidsjobb utan bara jobba lite extra men bättre än inget iallafall. Min arbetsledare vill inte att jag ska sluta praktisera där alls, haha. Han kanske bara tycker det är bra med gratishjälp? Börjar ju fundera.. Har jobbat 6 dagar i veckan i två veckor. Får knappt lunch, inga raster alls och jobba själv i köket.

Idag fick jag sköta nästan allt under lunchen, alltså köra ut maten. Och han sa;" Be inte mig om hjälp, jag vill se hur mycket stress du tål. Du måste kunna pressa dig själv"
Så jag bad honom inte om hjälp, utan klarade lunchen galant. Stressigt som fan. Men gillar att ha flera bollar i luften.
Känner nu att det tog på kroppen. Sliten och ont i huvudet, men det får man tåla. Börjar tolv i morgon så ska jag inte klaga!




Jossan och jag tog en tripp till Lillkyrka för att gå promenad!














Hittade en ny rätt som jag lagade till mamma och pappa. Jättegod blev den!

Pasta med kyckling i basilikasås










Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Va gärna med i min veckans blogg eller stå över! =)

2009-09-21 @ 21:21:55
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: michelle

Såg super gott ut nu blev jag hungrig : )

2009-09-24 @ 14:42:02
URL: http://michelleenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0