You belong with me

Blir väl att uppdatera helgen nu då kanske?

I fredags var sista dagen på praktiken, sorgligt men sant. Bjöd på tårta och alla ordinarie personal satt och fikade, mysigt!
Efter praktiken var slut åkte jag hem och fixade mig, sen drog jag till Emma och vi satt hemma hos henne och drack. Sen fick vi för oss att umgås med en vän till mig så han hämta oss och vi åkte till Hummelsta och fikade.
Sen hem och sov.

I lördags skulle vi kollat fotboll men var helt död så blev att sitta hemma med godis och film.

Igår gick jag och Jossan på bio - Äntligen midsommar. En helt okej film, man skrattade väl ibland.

Idag började skolan igen, suck! Men hade bara en lektion så det var faktiskt inte så farligt. Åkte upp på stan med Ninni och åt på Stattshörnan med Jossan, tog en sväng på stan och sen gick vi till Micke och hälsade på.

Sen började jag jobba på Stattshörnan halv tre för Johan ville ha hjälp. Jobbade i 2½ timme sen gick jag och Emma och fikade :)

Imorgon blir det upp tidigt även fast jag är ledig från skolan. Erbjöd mig att hjälpa Johan i köket för han är själv hela dagen och har mycket bokningar på kvällen den stackarn! 


                           Nej nu blir det film sen sleeptime !

 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0