Like it would matter

Hello folks !

Har varit en skön och slapp dag idag !
Började med att sova ganska länge på morgonen för att skolan började inte förräns klockan ett, uuunderbart!

Lektionen var inte heller direkt någon lektion utan vi träffade läraren en och en och prata om vilka rester vi hade i ämnet. Sen fick vi jobba fritt med det.

Jag och tjejerna gick då och käkade sen stack vi ner till biblioteket för att plugga :)
Pluggade i cirka 3 timmar sen kom pappa och hämtade mig för vi var bjudna på middag hos min syster och hennes man. Jättemysigt och god mat!

Kom hem för kanske två timmar sen, tog en långdusch och packade ner kockkläderna för imorgon. Jobba lunchen imorgon på Stattshörnan. Kanske jobba kväll på lördag också .. Menmen, ska inte klaga :D Bra med jobb !
 

Massa otroligt bra bilder från dagen, dags att införskaffa sig en bra kamera så man slipper ta med mobilen kanske ...?



Blev thai idag med !









Vet INTE vad jag gör ..













Hjärtat gillade bebisens grejer mkt :D



Kommentarer
Postat av: feeeelleee

det ser ut som ni hade kul :D btw, maten ser också god ut:D haha

2009-10-23 @ 11:48:46
URL: http://feliciarullander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0