Be what you wanna be

Freeedag! PARTY! Fast nej, hemmakväll blir det. Heelt galet ? Aja, har haft en skitbra dag iallafall. Jobbade från halv nio till fyra ungefär och sedan gick jag ner mot bibblan för att plugga med Jin.

Blev inge plugg dock utan vi gick upp på stan med Igor och Jack. Shoppade två linnen och en cardigan.
Runt sex kom Emma och vi gick och fikade :) Gick sedan upp till henne där mamma hämtade mig. Lugn dag!

Vi går ju alltid till ett och samma fik för att Emma har en liten crush på en som jobbar där.
Vi gick ifrån cafét när dom stängde och vi satte oss utanför.
Då skulle Emma berätta om någon svenska uppgift hon behövde göra och det lät såhär:

" Och sen skulle jag läsa ett papper och skriva ett referat om de.. Öh.. Aa och sen gjorde jag det.. Eller nej! Det gjorde jag ju inte alls de ..  Men vad pratar jag om !? "

Mitt under hennes otroliga spännande berättelse gick hennes crush ut genom dörren och hon tappa helt bort vad hon skulle säga och stirrade istället på honom. Lät ju dock inte alls roligt nu, men jag kan looova att vi hade skitroligt åt det :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0