Desperado

Satt och kollade igenom lite klipp ifrån sommaren. Hittade från URF. Hoffmaestro and Chraa.. Blir helt förtvivlad över att jag inte kan se dom live! Dom är ute på turné men jag är ju för liten. SUCK!

Kollade sen deras hemsida för att kolla spelschemat. Dom kanske hade en spelning efter 18 dec? Men icke .. Sen fick jag för mig att det kanske inte var 18 års gräns på alla ställen dom skulle vara på. Sökte på ställena dom skulle vara på och mycket riktigt. I Malmö, Debaser behöver man inte vara 18 !!!!!!!! Dock måste man ha målsman med sig. Så då sket det sig trodde jag.

Men satt och lyssna på deras låtar och sedan kom pappa in och började lyssna. Och han verkade gilla dom riktigt mycket! Fast han tyckte att Malmö var en aningen långt.. Vadå långt? Jag skulle resa jorden runt för Hoffe!!! :O

Så det sprack ju totalt där. Får helt enkelt vänta tills i sommar att få se dom..



<3





Kommentarer
Postat av: L.A

SV: hahhaha neej ! :P (A) <3

2009-11-10 @ 16:54:43
URL: http://liikeastaar.blogg.se/
Postat av: L.A

SV: haahha aah ja hoppas verkligen det <333

2009-11-11 @ 20:24:40
URL: http://liikeastaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0