This is me

Kort inlägg med mycket bilder. I like it!



 

  • Skola, med massa prov! Sedan sluta klockan tio, gött ;)
  • Gick på stan köpte smink
  • Fixa busskort till Uppsala, börjar praktiken nästa vecka!
  • Åka hem med Jossan
  • Åka in till stan med Jossan, lämna fasters byxor och sedan handla tacos.
  • Hem och äta, och sedan in till stan igen och vara barnvakt åt Frida i ca 30 min.
  • Handla igen, denna gång naturgodis, cola och lypsyl.
  • Bresse! Leka och ta massa bilder ofcourse med Jossan ; )

Härlig dag ! :D


Togs för ett tag sen när Jossan och jag skulle till stan :) ÄÄÄLG!!! Fan vad bägge två skrek.. och vi bor ändå på landet :S haha


Världens sötaste Frida


Sötan skulle kolla på korten jag tagit på henne


men är jag cool eller ? njae


Flaxa lite mera och du Kommer flyga iväg


Jossan posar fint och jag ser ut som att jag stretchar ?


Jag är bra på att komma på ställen att ta kort på, sen att dom inte bli bra de är Jossans fel:)


Söt


hahahahahahahahahaha


sen fastnade jag

Ska försöka plugga nu. Bloggar från Bresse, sitter fortfarande fast. Cya!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Härliga bilder :D

2009-05-14 @ 08:19:20
Postat av: matildah

såbra1 , jag lever , vad händer idag?

Mjo dom var gräsligt fula:P

2009-05-15 @ 14:47:02
URL: http://matildaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0