Sweet dreams

Jag skulle verkligen vilja kunna sova igen. Har fått världens sömnproblem. Eller har haft det i några månader. Somnar aldrig tidigare än 3, och sen upp 5 dagar i veckan klockan 6. Det funkar inte riktigt.

Ska gå till doktorn så snart som möjligt och fixa sömnpiller för jag är helt slut.

Nu är en ganska vanlig tid att gå och lägga sig, runt 1. Men om jag går och lägger mig nu kommer jag ligga där tills klockan blir tre, det vet jag redan.
När jag började springa så blev jag bara piggare, sprang vid nio och var skitpigg när jag kom hem, inte alls trött! Men var pigg på morgonen också när jag vakna och det kan jag ju inte klaga över.

Någon som har nått bra tips på vad jag kan underhålla mig med på kvällarna/nätterna? Haha, snuskigt det lät. Film orkar jag inte, det är fan det enda man gör, sjukt trött på filmer. Och datorn, näe tack. Sitter bara här nu för att jag absolut inte kan komma på något annat att göra. Kanske ska städa mitt rum? Har nästan lust att ta en bild på mitt golv, skojar inte när jag säger heltäckningsmatta utav kläder! Det är helt sjukt, har nog aldrig varit såhär stökigt.. Är ju bara här när jag sitter vid datorn och sover, och då kollar jag in i skärmen eller blundar så jag störs inte utav det alls. Förutom att det börjar bli ont om kläder då ...




Kan ju berätta vad denna fredagen bjöd på. Hm, sömn till ett kanske det var? Och sedan upp och göra ingenting, var på dåligt humör idag med. Sen ringde Jossan och frågade om vi skulle äta middag och klart jag ville det, äntligen något som kan få mig lite glader! Tog en snabbdusch och vi åkte in till stan.

Världens bästa Sofia hade valt maten. Dock hade ju Jossan sagt nej till alla mina goda rätter som jag veeerkligen ville ha innan. Allt jag ville ha innehöll champinjoner och lök vilket Jossan inte äter. Suck!
Iallafall så kom jag på att vi kunde äta kyckling och chips med potatissallad, mums!

Vi åkte hem till henne, åt och kollade en Beck film. Sen åkte vi hem till Krister och Stina och hämtade Rolle (Jossans pappa).
Vi åkte hemåt efter ett tag där och jag gick hem, lekte lite med Pärta och har spelat 384 spel som jag egentligen tyckte var jävligt tråkiga. Och nu sitter jag här och beklagar mig över allt och inget, ska ta och lägga mig i sängen och dra mig i två timmar. Fan så roligt!

O V E R  A N D  O U T


Ser lite nasty ut. Men det är supergott!


Och som om vi inte var mätta efter massor av chips och en hel kyckling? Nej då ska vi ju käka Ännu mera chips + dipp. vet inte hur många gånger jag fick höra; Fia varför äter du inte? Fia ät chips! Fia!!

Höhö

Kommentarer
Postat av: Linnea

oj stackare

2009-05-09 @ 01:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0