party like a rockstar

Var på världens festhumör igår. Fan vad jag ville festa. Jag och Ninni drog till Kim som bodde i Bålsta. Om vi kom dit bjöd han på dricka och sovplats, gött ;) Vi kom dit vid typ tolv, fett sent!.

Haha så pinsam jag är! När vi skulle parkera så pratade Ninni med Kim i telefonen och förklarade vägen, och då såg jag en skitfet bil och petar på Ninni och pekar på bilen;  "KOLLA VILKA FETA FÄLGAR!! "Och hon svarar;" fia.. det är Kims bil! "  haha ;D

Vi skulle iallafall bara vara 5 som drack. Jag, Ninni, Kim, Ante och den femte vad nu han hette .. Usch, direkt när vi kom dit ångrade vi oss och ville hem. Sen kom det två fjortisar dit nån Sofia och Diana? Men dom gick efter ett tag som tur var. Nejmen så jävla tråkigt var det inte. Lite kul var det att träffa nytt folk :)

Iallafall så somnade vi vid typ fyra eller nåt, kanske senare. Vaknar flera gånger pga av att Ninni tagit all täcke, att hon grymtar eller att Kim har handen på min rumpa(?!) Wtf! Flyttar undan och mister täcket igen.. ska försöka ta det utav Ninni och hon säger; "mneb!!!" Vad nu det betyder? Jag hade visst också pratat i sömnen. Inget man förstod då men:D

Vi gick upp vid tolv, käka frukost och åkte hem. Nu ska jag bara lägga in dom typ två bilderna vi tog och sedan gå ut och fika med min faster, mamma och pappa. Ska hem till pappas kompis och hjälpa honom med trädgården sen.. -.-


O V E R  A N D  O U T


Heta Ninni


haha mobbad tjej


Ska bigtime ta hans mysiga lägenhet iallafall

Kommentarer
Postat av: SaBina

fräsch lägenhet han hade

2009-05-16 @ 15:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0