Klockskräck

Har varit ensam några nätter och pga det och andra anledningar så skulle Ninni sova här! Första natten kom hon aldrig iväg så det blev att sova helt själv. Eller hade katterna och hunden förstås.

Igår kom hon iallafall hit. Vi kollade film och vi åt massa onyttigheter ;D Mums! Och så skrämdes vi en hel del också..
Har berättat om allt som hänt i vårat hus och jävlar vad rädd hon blev. Skulle hon vända sig om gjorde hon det skitsnabbt kan jag säga! Haha.

Iallafall, vi kollade skräckfilm och efter det så satt vi i vardagrummet och pratade. Då hörde vi två knackningar i väggen och vi blev SKITrädda och vi kastade oss ner i soffan och Ninni skriker: " TÄCKET, TÄCKET!!!"
Så där låg vi, under täcket och skaka.
Och så säger Ninni: " Fan vilken dålig andedräkt du har"  " Vaa??" tänker jag och känner att nånting med mycket hår börjar gå på mig. Då har hon kastat ner sin hund Rambo under täcket också! Hahaha!

Jävla Ninni alltså. Vi vågar oss iallafall ut ur täcket. Ninni vill att "spökena" ska visa sig och säger; Om ni är i rummet, knacka då två ggr i väggen. Vilken som helst. " Då blir jag nojig för jag vill inte att dom ska knacka bredvid mig! Så jag säger; Nej inte i den bakom mig! Och inte den bredvid mig heller!! Och Ninni: Nej och inte den till höger om mig!" Som att spökena skulle lyssna på vårat gnäll? haha. Sen efter det går hon och lipar flera ggr åt en klocka som sägs ha spökat förut. Sen säger hon förlåt till den, hahaha x) Sjukt.


Sover ALDRIG mera med Ninni! Vaknade två gånger av att hon hade tagit Mitt täcke. Frös som en gnu!


Men nu ska jag ut med Kajsa och Vera.

O V E R  A N D  O U T


Ingen film utan massa mums


Ninnilajnen


Söta Rambo!


Prutt Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0