Ingen rubrik

Jag hatar dig, gud vad jag hatar dig. Men jag älskar dig också. Så mycket. Hatar att tänka på massa minnen.
Vi har glidit ifrån varandra men fyfan vad roligt vi har haft. Det är så jävla synd.

Bägge två av oss har nya vänner, nya liv. Men det är som du säger att vi ska inte tvinga oss att vara med varandra, det kommer av sig självt. Men nu tror jag att det har gått för långt. Vi pratar aldrig och vi har inte setts på hur länge som helst.

Hemskt att tänka att vi kommer bli såna som går förbi varandra och säger hej och om den ena stannar så kommer vi inte har nåt att säga förutom;" Hur är det? "  Och det är bara pinsamt ..

Hur kan bästa vänner bara liksom, inte vara bästa vänner längre!? Visst, jag märkte att vi gled isär men jag trodde att det bara skulle vara tillfälligt. Men vi har alltid haft kontakt när vi inte har umgåtts hela tiden.

Visste att vi knappt skulle ses när du började i Uppsala. Och du sa att vi visst skulle ses, vi skulle nästan ses varje dag efter skolan. Hände det? Nepp. Men vi vill väl olika saker. Du har roligare när du är på fester, och jag ser ju fortfarande ingen mening i det. Vi är nu som natt och dag.

Det som är så tråkigt är att jag alltid blir utbytt när det kommer något bättre. Nu vill jag inte skriva namn här men kan skriva C. Det var den första och nu är det alla i din klass. C tröttnade du på efter ett tag men nu har du en ny bästa vän och andra vänner som du umgås med hela tiden. Visst det har jag med, men saknar ändå dig ibland..


O V E R  A N D  O U T

Kommentarer
Postat av: d e n i s e

sv : hihi yhes:D

2009-05-21 @ 14:50:14
URL: http://deniseschuberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0