gotta love it

Har inte haft tid eller ork att uppdaterna sen ett tag tillbaka, men vad gör det ?;D Alla dagar har varit super iallafall! Extra rolig helg, den spenderades med Mica!

I fredags var jag över till Jossan och fira henne lite, Jag, Jossan, Annika och Alex åt smörgåstårta och skrattade en massa!
Efter det gick jag hem, sjöng singstar och drack lite i min ensamhet haha. Skrev med Mica och vi bestämde oss för att ses. Cyklade till Annelund för att möta henne TROTS min otroliga rädsla för vildsvinen .. Vi kom hem och kolla tv, gjorde chokladbollar och sjöng singstar. Mera måste vi gjort?
Aja kul hade vi.

Sen gick jag upp vid sju, gav hundarna mat, fixade mig och åkte med Katrin till Pernilla för att prata om bröllopet jag jobbar på den 13 juni. Kom hem , solade lite, sen fixa mig igen för Mica och jag hade lite vattenkrig, sen hem till Jossan för att fira henne ännu en gång :)

Efter det gick vi hem, solade lite mera. Hoppade studsmatta och sedan blev det helt plötsligt kväll och vi blev godissugna. Så vi GÅR till stan. Haha, till donken.. Herregud, det var den roligaste promenaden jag har haft iallafall.

Citat under promenaden:
Mica - Jag är trött på killar och kärlek..
Sofia - ( sträcker upp handen i luften ) och skriker; AIK!!!

Mica - Så mycket som vi går jämt borde ju vi vara smala?
Sofia - Ja men den enda anledning att vi går är för att vi ska köpa något att äta

Mica
- ELECTRIC BANA BAND
Sofia - (tyst ett tag)  SVEN INGVARS , nej nej vänta, BLACK INGVARS "
Mica - JA DOM ÄR JU ÄNNNNUU BÄTTRE !!



Just det, vi rullade studsmatta också, det var .. underhållande höhö



Sådär lång är jag också typ..




 



Jag kunde dött, men det gjorde jag inte





INTE från helgen, typ ett år gammal. Haha!




PUSS OCH HEJ

Kommentarer
Postat av: Mica

mosat ihop min bild så jag ser ut som en säl.

tack tack (y)



.. jag som tyckte om dig, tills nu dvs!

2009-05-31 @ 23:30:57
URL: http://kirrabiffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0