You and I both

                                                http://www.youtube.com/watch?v=XnrQeGzNnps Gotta love it!

Sitter här i min ensamhet med ett cola glas och kollar på Eagle eye. Älskar action filmer! (om man nu kan kalla det action) Haha. Förut var jag helt nerkåtad i skräckisar men har fan tröttnat på dom, handligen suger alltid! Men action filmer är så gudomligt jävla bra, alltid skitbra handling och så sitter man som på nålar i 1 ½ timme.

Btw är filmen så underbart bra, och han som spelar huvudrollen är Bigtime Grr !!

Någon som lyssnat på mina youtube klipp då? Hoppas inte det! Satt och lyssnade på alla typ förra veckan, verkligen lyssnade! Skit hög musik och tamefan hörde varenda fel så noga som jag lyssnade. Så ska ta bort alla och göra nya, skäms för att jag lagt upp såna! Usch på mig. Nej nu ska jag ta och fortsätta med filmen !
          
                                                                                                    P U S S 
                                                         
                                                                                          Gotta love this face

Kommentarer
Postat av: Nina

jag tycker dina klipp lät bra! men du kan väl visa ansiktet ?(A)

2009-03-29 @ 00:12:45
Postat av: bloggowner

Tackar! Jo, funderar på att göra det på klippen jag ska spela in ;P

2009-03-29 @ 00:42:50
Postat av: anonym

Han är råsnygg

2009-03-29 @ 00:44:37
Postat av: matildah

Ja eller hur =) ,

jag vill så gärna bli av med dom (a) eehehe :D

2009-03-29 @ 11:59:27
URL: http://matildaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0