Min älskade

H; Nu ska jag lägga mig framför tv
J; Men :(
H; Aldrig längre bort än ett telefonsamtal


Jo, du är mycket länge bort.

Skickade en bild till H på min rumpa. Ah jag vet .. patetiskt va? Hah

H; vems rumpa är de?
J; Tror du jag skickar på nån random?
H; uff det ordet ..
J; Jaja, men det var min rumpa:P
H; Nää! Sån liten rumpa har la inte du! ;)
J; Liten? fan större än eiffeltornet
H; Och nästan lika hårig som turkens
J; Fuck u, ingen har mer hår än vad du har iaf!
H; Hahahaha :D


Säkert jättetråkigt att läsa .. men måste skriva av mig. Enda gången då jag inte gråter, iallafall inte de två senaste inläggen. Det första grät jag mig igenom hela.

Kom tillbaka nu, vill se ditt namn på msn. Vill få sms av dig. Vill att du säger godnatt "Sov sött". Vill ha dig här. Vill hålla om dig. Jag kommer aldrig klara det här, jag vet det ..


Kommentarer
Postat av: anonym

jag beklagar verkligen! Är det ditt ex ..?

2009-03-29 @ 23:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0