Like a day from heaven

Idag är jag så lycklig! Jag kan tyvärr inte berätta varför, för vet några som inte skulle bli så glada på mig då(A)!

Men just det! Jag har ju varit hos frissan nu. Blev lite annorlunda hårfärg än vad jag hade tänkt mig!
Skulle ju bli brunt? Men kom ut med rött hår! Ah, så chockad blev jag. Haha, men snyggt blev det tycker jag. Men det är ju inte hela världen om jag skulle ändra mig, då är det bara att boka tid och färga det brunt!

Kusin vitamin har gått och tatuerat sig, skitsnygg var den! Hon har tatuerat sitt stjärntecken på skulderbladen (tvilling) Lovely!








Kommentarer
Postat av: you know who

Du blev skitsnygg i håret !; ) Seeexi!!

2009-04-04 @ 21:48:46
Postat av: bloggowner

tack;D

2009-04-04 @ 21:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0