Kill me, or her

Var precis och firade min bror hos honom. Alltid kul att träffa honom vilket inte blir så ofta nu när han skaffat en sån rolig flickvän! Eller det var ju mer än två år sedan.

Första gången jag träffade henne så var tillochmed N med, jag, pappa, min bror och hon skulle tydligen grilla. Hon går in genom grinden och jag får en chock! Hon har orange hår (vilket inte är fult, men på henne; URK!) i två flätor, rosa prasselbyxor, och en t-shirt där det står "Jag diggar min morfar". Är det vanligt för en 19-åring? Kan ju tilläga att hon är blek som ett spöke och allmänt jävla ful!
 
Hela min familj hatar henne, min syster kan inte ens kolla på henne utan att bli sur. Det är inte så att vi hatar henne för att hon är ful, utan hon har ju en personlighet som man man vill hacka i småbitar. Min bror är 28 nu och hon är 20. Dom bor i en etta som han har bott i 8 år. Dom har två katter och jobbar på samma jobb. Dela tidningar. Inte särskilt bra betalt. Innan hon kom så hade han aldrig problem med pengar. Nu käkar dom ute 5 dagar i veckan och lånar pengar av min mormor. Han är skyldig min mamma runt 40.000.

Han får inte byta jobb för henne, han kan ju träffa en annan tjej!! Vilket skulle vara så otroligt skönt! Han får helst inte träffa sina vänner heller, han ska helt enkelt sitta hemma hos dom, kolla film och äta skräpmat  - varje dag!

Min syster gifte sig för inte så länge sedan. Då kommer hon dit och har håret uppsatt i en tofs - fortfarande blött! En faktiskt ganska fin klänning och en kofta över så man ser ändå inte ens klänningen. Och inga skor. Kan ju säga att hon kom inte med på så många kort!

Skönt att få ur sig lite mera ilska ;D Nu ska jag ta och plugga lite och sedan ta min mysdusch! 

                                                                                                    Bye for now


                                                                  

Kommentarer
Postat av: Världens bästa :)

Jadu, hon är ju en rolig prick den där! Man kan inte göra annat än att skratta åt henne, så: HA HA HA! Synd att hon ska förstöra honom så mycket att han inte ens klarar det ekonomiska. Man kan tycka att en flickvän ska försöka göra det så bra som möjligt för sin pojkvän, men tydligen inte..

2009-03-01 @ 20:45:59
Postat av: bloggowner

Ah nej, dom tar fram varandras dåliga sidor. Han är lat och hon är 345 ggr latare. Så dom åker tillochmed bil när dom ska handla på supermarket! Vad är de, typ 60 meter dit? Sorgligt..

2009-03-01 @ 21:58:54
Postat av: Mia

Haha, stackars din bror!

2009-03-01 @ 22:05:51
Postat av: bloggowner

Japp, men han har ju förstört för sig själv, han kan ju bara göra slut

2009-03-02 @ 10:20:15
Postat av: Världens bästa :)

Haha jadu, dit är det ju inte spec långt, så ah lite sorgligt är det..

2009-03-02 @ 14:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0