Is it over yet, can I open my eyes?




Det är sjukt hur mycket som kan ändras över en natt, under bara några minuter. Nu vet jag hur mycket du betyder för mig, var det verkligen det som krävdes för att jag skulle fatta? Det är läskigt! Men du och jag kommer aldrig vara ett slut kapitel. Men varför kan vi inte vara lyckliga tillsammans?


----



Är så sjukt förvirrad fortfarande även fast de hände 23;50 igår. Jag är i chocktillstånd. Har inget att skriva idag mer än att jag ska försöka hålla mig borta från datorn idag och vara lite kreativ stället .. Städa rummet, träna Kajsa kanske.

Hej då


Kommentarer
Postat av: Anonym

blir så glad när jag sett att du har skrivit! :)

2009-03-30 @ 16:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0