GRATTIS SOM FAN

                                    
Ett litet inlägg till bara idag;D! Min underbara trogne giraffo fyller 18 år imorgon och måste ju bara skriva GRATTIS här!

Du kanske undrade över att du inte fick någon födelsedagspresent idag. Men jag har inte hittat någon som är bra nog
åt dig! Men jag tycker inte om att ge bort tråkiga saker typ .. parfym haha, så ska hitta på någon du och jag ska göra i sommar istället :)! En upplevelse är alltid bäst I think!

Och kan ju slinka in med att jag saknar dig giraffo. Visst träffade dig idag, men det är inte desamma som förut:( Så jäkla tråkigt. Vi har jämt haft så roligt, även fast vi har haft tråkigt you know?:D Haha, nej men de skulle ju bara bli ett litet inlägg :D All about my giraffo! <3

                                                          

Kommentarer
Postat av: matildaah

såliteså ;) hoppas du har lärt dig lite grekiska nu xD:P

2009-03-27 @ 22:59:42
URL: http://matildaah.blogg.se/
Postat av: matildaah

tack :) den kostade bara tio kr :$ :P

2009-03-28 @ 14:58:11
URL: http://matildaah.blogg.se/
Postat av: matildaah

Joo det tyckte jag med (; den va ju faktiskt söt oxå :D

2009-03-28 @ 17:05:57
URL: http://matildaah.blogg.se/
Postat av: L

åh sötboll :') nu blev jag rörd. och tack såååå mycket:D och du ska absolut inte köpa nått till mig:) vi gör nå kul i sommar ist, precis som du skriver att en upplevelse är bättre, och det tycker jag med:) och jag saknar dig med ska du veta, vill att det ska bli som förr igen, och det ska vi se till att det blir ;) puss på dig min snygging!

2009-03-29 @ 14:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0