Getting back on track

 Sjukt så mycket man kan sakna en person när den ändå är så nära. När man ändå träffar den nästan varje dag. Men det är inte desamma som att verkligen umgås.
Också sjukt hur en person kan göra en så glad och bara glömma alla bekymmer och problem på en minut!

Pratar om min härliga kusin! En sån otrolig vän borde alla ha säger jag bara. Vi har så sjukt roligt när vi ses, och på den senaste tiden har vi setts ganska mycket. Så skönt!! När vi var mindre var vi jätteofta med varandra, men sen skaffade hon pojkvän och då fattar ju alla att det är klart dom ska ses ofta. Dom måste ju få tid med varandra. Och det blir tyvärr ofta så, att man umgås mycket mindre med sina vänner. Trodde dock inte att det skulle hända med oss, vi bor ju ändå grannar och eftersom vi är släkt borde vi ses ofta. Men icke sa nicke.

Men nu är allt som vanligt igen och jag hade inte kunnat vara gladare!

Nu ska jag ta och träna en timme eller så medans jag kollar på Two and a half men. Skulle pluggat men kom på att böckerna är i skolan, bra gjort!   
       
                                                                                                        BYE                                                                    


                                       

Kommentarer
Postat av: Kusinen :)

Alltså gumman du är väl för underbar du :). Jag vill verkligen be om ursäkt att jag låtit dig komma i andra hand, men jag ska verkligen försöka ändra på mig :). Love you <3

2009-03-10 @ 09:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0