Död?

Nästan rädd för att logga in här, har inte godkänt alla jäkla kommentarer som lyder "UPPDATERA!" "VART HAR DU TAGIT VÄGEN?". Roligt att alla bryr sig. Men på sommaren försvinner jag alltid från internet. Jag ligger hellre ute och steker i solen och umgås med mina vänner än sitter och skriver om vad jag Kunde ha gjort typ .. Men nu ska jag väl ta och uppdatera lite mera hade jag tänkt.

Saker ni missat som hänt mig

  • Slutade praktiken, både jag och Ninni fick jobb!
  • Ramlade på stadsbussen, stukade foten och fick ett sånt jävla stort blåmärke på ryggen. (slog i njurarna, fortfarande ont och det var cirka en månad sen.
  • Slutat skolan. Ett år kvar till studenten!
  • Hamnfesten. Skittrevligt! Var där med några tjejkompisar.
  • Solat och badat, men det är väl inte en kul nyhet direkt. Har blivit brun iallafall, tävlar i hemlighet mot min pappa som Jämt är brun ..
  • Har gått och förälskat mig i en viss person
  • Sagt upp bekantskapen med N. Känns jävligt bra. Hoppas bara inte han börjar skriva som han alltid gör..


Tror nog att det var allt.. Haha. Varit borta hur länge som helst och det var allt som hade hänt mig? Tragiskt. Aja, nu ska jag dushca för jag har stekt i solen. Sen ska jag åka och bada med Jossan :)



Stekhet och stekfet


Kommentarer
Postat av: Nadja - men kallas Barbie

Kul att du uppdaterar :)

2009-06-29 @ 19:43:58
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: Nadja - men kallas Barbie

sexigt :P

2009-06-30 @ 13:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0