What to do?

Mamma och pappa sticker på fest och jag är valpvakt, kattvakt, och blommvakt..
Äh, ska iallafall vattna dom åt Jonssons. Igår var jag hemma hos dom 5 ggr tror jag för att ge deras katt mat och för att hon skulle få sällskap. Idag var jag uppe tidigt och gav henne mat samt lekte med henne. Sen gick jag hem och då började det regna sprang tillbaka och släppte in henne, då blev hon glad sötan ;D

Tog med mig Kajsa dit en gång. Satte på en film och dom började leka? Haha. Tussan tror nog ärligt talat att hon är en hund! Tidigare i veckan låg hon på plattorna och gnagde på en pinne också.

Bunkrar upp med massa roliga filmer, cola och godis! Får kanske lite "kungligt" besök :) Nu blev ni allt nyfikna ; )



Hot hot hot - not !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0