Ligger med båten

Jag är galet trött. Satt vid msn hela natten, vilket jag absolut inte ska klaga över :) Men det blev nog lite sent. Kom i säng vid fem. Och då var lilla Kajsa jättebusig, så det var ju bara att leka med henne en halvtimme. Sen kunde vi sova. Och hon låg på mig. Inte skönt!

Vaknade av att Sandra ringde mig 347 ggr på hemtelen och ännu flera ggr på mob. Jävlar vad arg jag blev. Hade precis varit uppe för att släppa ut Kajsa en snabbis och sätta igång en tvätt. Somnade om och hon fortsatte ringa, sen helt plötsligt var hon inne i rummet, drog av täcket och skrek; GODMORGON!!! Då var klockan nio ..

Hade glömt att jag lovat henne och följa med till IKEA. Så det var ju bara hoppa in i duschen och fixa sig och åka dit. Tänkte sova på vägen dit men människan var ju så jäkla pratglad och pigg så det var ju bara att prata på liksom -.- ! Äntligen hemma nu iallafall, ska packa mina grejer och fixa Kajsas mat och leksaker så att hon inte dör hemma hos Micke i stan ;D.

Har även fixat mat och vatten åt Skrållan i friggeboden. Men nu kom jag ju på att vi har en innekatt också, vem fan ska ta hand om henne? Stackars katt:S Micke får nog ta henne med:P

Kanske ska säga vart jag ska? Haha. Glömde det. Jag och Jossan tar bilen idag till Mariefred! Hennes föräldrar ligger där med båten ( höhö, kul mening.. ). Vi stannar tills på lördag:) Mysigt! Jossan åker dock bara med för vi ska äta pizza idag ; )  Eller hur?! Men det ska bli så skönt att komma bort lite, har ju varit hemma hela lovet för att jag inte bara kan lämna lilla Kajsa. Oh btw, hon var så jävla söt när jag vaknade idag! Hon brukar aldrig ligga nära ansiktet, men när jag vaknade låg hon precis bakom mitt huvud och så kollade jag bak på henne. Då fick jag en stor puss i pannan. Så söt min lilla tjej är!



Min lilla hårboll!



Kommentarer
Postat av: Mickelito..

Haha, "Ligger med båten" Låter lite kul faktiskt ! ;)

Precis man kan ju inte direkt klaga över nattens händelser på msn (a) (:

2009-07-09 @ 16:43:16
URL: http://mickelitoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0