Rhapsody in rock

Jag vill tillbaka till Dalhalla! Fan vad jag älskar att gå på konserter, helt sjukt ..  Iallfall igår så åkte vi hemifrån runt tre. Var framme i Rättvik vid sex och då käkade vi sen handlade vi godis och åkte sedan till Dalhalla. Vill bara säga; Ha ALDRIG högklackat om ni ska dit. Aldrig! Det är så jävla branta backar. Mamma bara skrattade åt mig när jag trippade fram på mina 10 cam klackar .. inte roligt!

Började nästan gråta när dom började med att spela Michael Jackson låtar för att hedra honom. Blev sjukt glad.

Artisterna va sjukt duktiga i år med. Bara alla i publiken som är så tråkiga. Dom bara sitter där, klappar inte händer eller låter någonting alls, jättedåligt drag!

Artisterna som var där igår var ;
La Gaylia
GLENN HUGHES!!! Helt sjukt ! ( varit med i Deep Purple och Black sabbath)
Albert Lee ( Känd som gitarristernas gitarrist)
Jakob Samuel ( sångare i Poodles)
Vocalettes
Pablo Cepeda
Team Wells kören ( sjukt dålig scennärvaro på dom, haha )
Jörgen Mörnbäck ( jätterolig komiker )
Nina Söderquist
Stephen Brandt-Hansen
Roma & Sven ( cirkuspar )
Mattias & Hanna ( dansade + akrobatik )
 Robert Wells ( såklart ! )


Glenn Hughes har ju den sjukaste röstan av alla! Han är känd som " Singers Singer ". När Robert ropade ut honom satt mamma och jag bara och gapade! Jag som Älskar rock!! Så kommer en hårdrocks och metal sångare ut. Han var sjukt grym på scenen. Blev nog lite kär ;)
Det var nästan bara rock igår. Like it

Spelade in hur mycket som helst igår men både ljudet och bilden suger. Men här får ni se lite av Glenn Hughes på scenen iallafall.                          
                                                                                                        ENJOY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0