Maybe this pain I feel will go away

Hemma nu. Igår drack jag som sagt med några vänner. Först var vi hemma hos Klara sen skulle vi ner till Kloster för vi skulle sova precis där i Alex båt. Det var trevligt ett tag men sen blev jag skittrött på en person så bestämde jag mig för att sova hos M istället. 
 
Ikväll blir det stan igen, ska till Klara. Bara myskväll tror jag. Orkar inte festa igen ( tror jag ) ;D. Och imorn ska jag nog träffa älskade Mica. Vännen har varit utomlands alldeles för länge nu!

Åh, min söta syster hade köpt en tröja + tryck till mig. När hon och Johan berättade att dom skulle ha barn så fick jag, mamma och pappa presenter. Pappa och mamma fick en varsin nyckelring där det stod "Mormor" och "Morfar" och jag fick en kopp där det stod "Moster" på. Men eftersom den inte går att använda så skulle Sandra köpa något annat och då fick jag det, ska snart ringa henne och säga tack:)

Mår inte så jävla bra idag. Knappt sovit dom två senaste dagarna, får väl skylla mig själv om jag sover med någon som låter lite mycket(A) Haha. Nu ska jag iallafall ut med lilla Pärtan på en promenad.




O V E R  A N D  O U T

Kommentarer
Postat av: denise

hoppas du hade en mysig kväll igår :)

2009-07-21 @ 16:10:23
URL: http://deniseschuberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0