Försvann igen ..

Sorry, har inte haft orken nu igen att sitta här:P Vem vill sitta inne när det är fint väder ute? Inte jag !
Iallafall så var jag hos Mica i förrgår tror jag att det blir. Ah vi solade, hade det trevligt och hon blev sjuk.

Sent på kvällen får jag iallafall för mig att spela Wii, boxning. Blev helt sjukt insatt i det, slet av mig kläderna och stod där och svettades. Haha. Sov där en natt till och sen åkte jag hem. Var hemma i några minuter sen skrev Jossan och frågade om vi skulle hitta på något. Crocket tyckte jag,och gissa vem som vann bägge gångerna? ;D
Nu har jag glömt bort om det var denna dag vi åkte och käka pizza också, tjockisar som vi är.
Jossan är ju så jävla pinsam.. Vi är inne på Karavan och har precis fått maten, då säger hon : Fan, det här luktar ju skit! Hon menade dock mina bananer bara, för hon gillar visst inte de på pizza men kul för dom som jobbar där och få höra sånt :P Haha.
Dagen efter solade jag lite och väntade på att Jossan skulle sluta sen åkte vi och badade. Sen hem och göra räkmacka :) Mums. Vi kollade film också, " I'll always know what you did last summer". Knepig film. Efter filmen gick jag hem och sedan kom Ninni. Vi pratade lite och sen sov vi. Vaknade idag vid åtta, skulle egentligen ha badat idag med Jossan men vädret lockade inte direkt.

Har nu storstädat mitt rum, käkat, målat och lekt med en hundvalp som vi passar till tisdag, Bonni. Nu ska jag ut och springa :)



Kommentarer
Postat av: Mennah

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 300 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

2009-07-03 @ 20:49:41
URL: http://mennahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0