Cut the crap

Im ready for the pressure
The drama and the pleasure
Got my whole life here in front of me
Im taking over when I hit the streets



Snart åker jag! 17:21 går bussen till Uppsala och 18:15 går tåget till Sundsvall. Där blir vi hämtade av några som redan är på lägret och så åker vi till Alnön.

Är sjukt stressad nu, packade hela kvällen igår men känns ändå som jag glömt hälften. Skickade mamma att handla tidningar och godis till resan, kommer nog sova på tåget men men ;D
Mamma tycker jag ska packa ner min bärbara dvd och en massa filmer också, men har sagt att jag ska läsa istället, hon vill säkert ha dvd;n själv, och så kommer jag få bära den i min väska(;  Det går jag inte med på ;D

Men nu ska jag iväg på en promenad med min Pärta, ska träna lite lydnad också :) Sen blir det kramkalas, stackars hund ;D Haha



Pärta hemma hos Micus Ficus





Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

oj that family seems to have a really flott hus om man tittar på gården.

JUST WOW

hahah , nej men ha de nu så kul där ute!

så ska jag hälsa alla björnar från dig :)

piss och puss

2009-07-25 @ 13:17:30
Postat av: Sofia - One and Only

Ah fan vad roligt jag ska ha det ;) Puss fiskfejs

2009-07-25 @ 14:18:18
URL: http://youdontexist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0