tänker inte gråta

Du är inte värd de!

Att du inte ens kan ha stake att säga VARFÖR du vill göra slut, att du inte ens kan SÄGA de till mig utan jag får dra det ur dig? Snälla!! Väx upp nu för helvete, för ingen kommer palla med dig som du är nu , inte NÅN!

Dig skulle jag kunna gett hela mitt liv, all min kärlek, men det dög inte, och då har du bara dig själv att skylla. Sitt där och ruttna, fortsätt knarka och fortsätt dricka som en jävla alkoholist. För jag orkar inte bry mig längre. Jag försökte hjälpa dig, men allt man säger till dig skiter du fullständigt i.

Fattar inte hur du bara kan ge upp allt så lätt? "inte känt för de" var svaret när jag frågade varför du inte prata med mig längre? Gör man så mot sin flickvän? NEJ! Jag satte mig på tåget och åkte 40 mil för att jag ville göra slut öga mot öga, men visst jag ångrade mig, men att inte ens kunna berätta de.. du har ju gjort de på msn och sms förut så då hade jag fan inte brytt mig. USCH!

Vilken äckliga människa du har blivit, fyfaan ! Blir äcklad när jag tänker på dig, du förtjänar inte mig, tycker synd om alla som måste stå ut med dig. Din dåliga humor, ditt fula skratt, din lilla kuk och ditt ÄCKLIGA beteende!!!!

Men en sak är så otroligt skönt(!!!!); Du gör det SÅ mycket enklare att glömma dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0