Why cant it slow down


Idag gjorde jag något som fick mig att bli ett barn igen, som fick mig att bli så glad! Gissa vad?:) Något så enkelt som skridskor!

Jag har länge känt att man blev "vuxen" för fort, de började med att man skulle göra ett val till gymnasium, då började paniken. Man ska välja vad man vill bli i framtiden, och det är ganska mycket för en 15-åring. Sen när man väl tog sitt beslut och började på den linjen man hade valt, då börjar pratet om att man Måste klara den uppgiften för att få G och kunna få jobb, man Måste gå på den kursen för det är det arbetsgivaren kollar mest på. PANIK! Nu är det massa prat och tjat om att vi ska ut och praoa, sen är det sommar, sen trean och då är det prao nästan hela läsåret och sen tar jag studenten. Jag vill inte, har ett och ett halvt år kvar och jag är livrädd. Nej usch så att vara barn igen ett tag kunde inte ha suttit mer rätt!

Ska väl berätta lite mer om det, lite positivt iallafall!

Jag och L hade fixat fika som vi skulle mysa med när vi hade åkt lite. Vi går till the iceplace of heaven och ska sätta på oss skridskorna, (satt och tryckte på mig mina i minst 30 min kändes det som) och sen att gå på isen, vi var skiträdda. Två små kärringar var det nästan, som att vi skulle göra värsta grejen! I början var det väl Bambi på hal is men sen fick vi the floooow kan jag ju säga! Stackars L bara hade för stora skridskor så hennes fötter blev helt böjda när hon åkte, men hon hade racer fart iallafall tycker jag! (Y) Good for you;D

Nej nu ska jag gå härifrån, kanske se en film och bara ta det lugnt och vara stolt för att jag gick ut på isen(: Haha

                                                                                            OVER AND OUT
                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0