känn dig träffad, eller inte^^


Nu när jag varit otroligt arg på en viss person vill jag ge lite kärlek till en annan! Inga namn nämnda på denna blogg men om den känner sig träffad så gör den ju de. När jag började Hotell & Restaurang så hade jag egentligen inga vänner där. Men sen fick jag en sån fin vän! Vi är otroligt lika ( vilket kan vara pain in the ass ibland ) men det är skönt också, då förstår man varandra så mycket bättre. Vi har alltid roligt, vare sig vi är i ett omklädningsrum eller på Coop Bygg. Haha. Ville egentligen bara säga att du är en otrolig människa och jag är så glad att jag har dig! <3








                                                                  

Kommentarer
Postat av: L

feel the same thing for you my love :) <3

2009-02-24 @ 21:36:25
Postat av: bloggowner

men så himla bra:)

2009-02-24 @ 22:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0