I'd rather be in love

Till N, du läser antagligen inte det här. Nej, varför skulle du? Jag har för mycket dum stolthet för att kunna prata med dig, utan måste ta det här. Fegt, jag vet. Och det här är ändå något som du redan vet.

Du var min första kärlek, den första kille jag verkligen litade på. Den första jag blev kär i. Den första som jag hade sex med. Den första killen jag presenterade för mina föräldrar. Den första jag aldrig kommer att glömma!


Jag har inte ens berättat för min mamma att det är slut mellan oss, det gör så ont att prata om oss som att vi vore tillsammans! Hon frågar ofta när vi ska ses och jag svarar;" Snart tror jag (: " Jag klarar inte av att säga att jag misslyckats igen med ett förhållande. Och dig avgudar hon.

VARFÖR skulle det ta slut? Varför? Fan, jag går bara fram och tillbaka med mina känslor, säger ena dagen att det var bra att vi gjorde slut och nästa att det var så dumt! Kan jag bara bestämma mig??

Trodde att allt skulle bli bra när det där "hände" , kände att vi kunde prata igen på riktigt. Men så fick vi fel svar. Vad mycket som kan ändras då. Jag såg verkligen fram emot det, drömde om det inatt. Du passade verkligen in i rollen, nånting jag aldrig tvivlat på.
                                                         Nångång kan väl mina drömmar bli verklighet?

               
                                                   

Kommentarer
Postat av: Världens bästa

Ja, du vet ju precis vad jag tycker om dig & N. Men samtidigt så vet jag att han gör dig lycklig, så det känns dumt att säga att bara skita i det. Men du ska veta att, är du lycklig så struntar jag i resten, om det så ska vara med någon som jag tycker mer illa om än N :).

2009-02-27 @ 20:56:37
Postat av: bloggowner

tack! du är faktiskt den enda jag lyssnar på vad gällande förhållande. Kanske är för vi båda gjort många dumma misstag?

2009-02-27 @ 21:08:19
Postat av: Världens bästa

Jo jag antar att det kan vara en anledning till varför du lyssnar på mig :). Men du, man ska aldrig ångra någonting, bara säga att man aldrig ska göra om samma sak igen. Jag vet att det är svårt, men om man ska gå runt och ångra saker så känns det bara värre :).

2009-02-27 @ 21:44:37
Postat av: bloggowner

Vad vis du låter nu då, känner man sig nästan lite dum;D

2009-02-28 @ 14:37:12
Postat av: Världens bästa :)

ja, jag har mina ljusa studer jag med ;D.

2009-03-01 @ 18:48:14
Postat av: bloggowner

hahaha, ah väldigt få dock (A)

2009-03-01 @ 19:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0