det verkar som att du bryr dig?

Antar att du läser min blogg, jag läser verkligen INTE din, men man har ju fått höra att du är lika omogen som jag och skriver ett inlägg? Men allvarligt, varför klaga på mig när du sen gör samma sak ? :S Och att du hade skrivit att jag snackat skit om dig när vi gick i samma klass, ja? Ville du att jag skulle gå till dig och säga; hej du jag är så jävla trött på dig. Har aldrig gillat dig. Och jag önskade jag slapp se sig. FINE! Då kan jag göra det? Jag ville att du skulle få reda på det, annars hade jag bara hållt käften, är du inte ens smart nog att fatta det? Men om du ångrar så djupt att du ödslade tid på att lära känna mig, MEN SLUTA ÖDSLA TID NU DÅ FÖR HELVETE OCH SLUTA KLAGA FÖR EN GÅNGS SKULL! Jobbiga jävla människa:S fula miner? nej jag har aldrig varit så omogen som du och ens gjort de på lekis

och om du stör dig så jävla mycket, fast samtidigt säger du att du inte bryr dig, så byt klass själv!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

hon verkar jobbig

2009-02-28 @ 23:06:38
Postat av: världens bästa

Haha, du äger ! Men man vet ju också vem du fått det ifrån ( MIG ). You loooove me <3

2009-03-01 @ 18:46:42
Postat av: bloggowner

Haha, från dig ? ;) kanske de du ;D yes I doooo !<3

2009-03-01 @ 19:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0