Anonym? / Oanonym?

Hm, har tänkt lite på de här med att vara anonym. Det kanske är lite dumt att vara det iallafall. Tre av mina vänner vet om min blogg och tycker jag skriver hyftsat bra, varför då gömma bloggen för alla människor där ute som törstar efter att få läsa den?:D

Känns ju lite dumt mot dom tycker jag. Fast om jag nu lägger ut en bild på mig ovs, så är det inte alls lika roligt att skriva, för nu kan jag skriva nästan vadsomhelst utan att jag behöver ta åt mig om någon skriver nåt för dom har ju ingen aning om vem jag är.

Jag får tänka över ännu mera på de där tror jag,  kanske sova på saken? Nu ska jag iallafall ta en mysdusch! Mysdusch tänker ni nu? Det är när jag kletat in kroppen (låter uh, ja vet) med någon återfuktande god kräm, tänder ljus, har lite lugn musik och duschar så läänge som jag bara kan. Härligt en måndagskväll! Återkommer imorgon.

Puss och hej leverpastej!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0