Whaaats up

Jaaaahaja. Fått en hel del klagomål på att denna blogg står stilla. Så kan väl uppdatera er lite om vad som hänt!


Skolan har slutat och nu när lovet är slut börjar praktiken om på nytt. Denna gången på Fagerudd i Bredsand. Vill tillbaka till Stattshörnan egentligen men man kan inte få allt här i livet ;)

Jag har fyllt 18, kändes som vilken födelsedag som helst.

Spenderat ALLA mina pengar på julklappar. Hoppas fan att alla blir nöjda (;

Ah det var ju typ de som hade hänt i mitt otroligt händelserika liv.

Idag har jag shoppat julklappar och myst med Mica filuren, vi har lekt i snön. Gillas!
Bildbomb på de.




Snygg tjej fyller 18 höhöh





Snygg tjej ska leka i snön







Kommentarer
Postat av: mica

baaaw baaw booom kommentar på julafton och allt. nu var jag givmild!



2009-12-24 @ 00:17:38
URL: http://dueettfuckface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0