Rubrik

Hello folks ! Inte uppdaterat på ett tag men har ju sagt att jag kan få lite ryck ibland och inte känna alls för att blogga. Kommer iallafall lägga in massa bilder imorgon på vad som hänt de senaste dagarna!

Igår efter praktiken kilade jag iallafall hem till My Giraffo ( Lovisa ). Och vi har hyrt film, ätit godis, ätit chips, stekt pannkakor, haft piknick, cyklat i ösregn, ramlat ( iaf Lovisa ), spelat spel, spelat kort, och sovit.

Idag vaknade vi runt elva och käkade lite frukost sen latade vi oss i några timmar och cyklade sen till stan för att lämna in filmerna. Sen köpte vi kyckling, potatissallad, räksallad och bröd sen hade vi piknick i närheten av Lovisa.

Efter att vi hade suttit där i cirka 3 timmar så började det smådugga lite och vi tänkte då kila hemåt. 1 minut senare ösregnade det ! Och vi skulle upp med våra jävla cyklar upp för en lång trappa. Jag går förbi Lovisa med cykeln och börjar cykla och sen hör jag;" VÄÄÄÄNTAAAAA!!" Då är Lovisa i mitten utav trappan, har tappat ut allt i soppkassen och säger; Ah men min cykel är väl ändå LITE större än din !" Så det var ju bara att hjälpa henne upp med den. Sista trappsteget gick det inte ens. Haha. Och Lovisa bakom mig: LYYYYFT!!! LYYYYYFT !!! " Tillslut fick vi upp cykeln och jag började cykla, Lovisa hade bara satt sig på sin. Kollar bak och jag ser henne först köra ut på gräset och sedan långsamt ramla med cykeln på sig. Kom ihåg att det ösregnade också! Nu är vi iallafall hemma, helt dyngsura. Ikväll blir det nog bara att spela spel ( som vanligt ) och ta det lugnt.


Lovisa tar upp sina fötter mot mig och frågar: Har jag bajsat i hundkliv?

Antar att hon menade; Har jag klivit i hundbajs, men med Lovisa vet man ju aldrig ..
O V E R  A N D  O U T























Härligt att cykla i regn !


Kommentarer
Postat av: lovisa

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.fyfan va kul det var att läsa det här inlägget när man är NÅÅGOT övertrött ;)

2010-04-28 @ 22:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0