Cherry cherry boom boom

Det blev inte Ice Age 3 igår, utan Sommaren med Göran. Skitrolig film! Ett måste att se verkligen, vi skrattade igenom hela filmen.

Innan filmen så skulle vi äta för Mica var suuuperhungrig. Så vi gick till Torino och beställde två sallader att ta med, men då kom vi på att vi inte hade bestick. Mica tänkte vara lodig och ta från pizzerian men då skulle jag slagit henne så vi gick och köpte 20-pack gafflar på ICA ;P haha.

Satte oss utanför bion och åt, kan fortfarande inte äta så Mica fick nästan hela min sallad ;D. Efter bion gick vi hela vägen till Romberga och hämtade Micas väskor sen ner till bion igen och där hämtade pappa oss. Sen körde jag hela lilla vägen hem, Mica tyckte jag var jätteduktig :D

Idag flyttar jag till Mica igen, tills på lördag. Då blir det URF :) Nu i veckan ska vi vara nyttiga har vi bestämt, ska ut och cykla och vara duktiga, ovanligt för att vara oss. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0