Jag kommer inte alltid finnas där

Fan så besviken jag blir! Du kommer säkert läsa det här M, och det struntar jag i, att skriva i bloggen är som min terapi. Så skriver om allt som händer.

Visst kan man glömma att man ska ses, det händer vem som helst. Men det händer mig jämt, man bestämmer att man ska ses och sen ändras det. "Nej förlåt jag hade glömt"   " Nej jag är sjuk.."   "Jag orkar inte"   "Var det idag vi skulle ses? Men idag ska jag träffa ****."  Och sen blir ni sura när jag inte hör av mig!? Jag vet ju att vi inte kommer ses iallafall! Ingen ide att ens bestämma något då.

Men jag fattar ändå inte hur man kan glömma det. Antar att när du säger tjejerna är på väg hit, så mena du dom i din klass? Dom träffar du måndag, tisdag, onsdag, torsdag, och fredag, och sen umgicks ni väl igår också? EN dag ska vi ses, och det glömmer du. Skiter i att du bestämde med andra, men att du glömde bort mig? Tack, nu känner inte jag mig så jävla värdelös.

Fan vad less jag blir. Orkar inte med den här staden och alla människor i den längre. När jag åker till Thailand i trean tänker jag fan inte åka tillbaka igen!





Kommentarer
Postat av: Sara

samma sak händer mig också..

2009-04-05 @ 16:08:47
Postat av: anonym

förstår att du blir sur när dom håller på så, hur kan man glömma bort att man ska ses? usch!

2009-04-05 @ 18:45:17
Postat av: linda

Hur gammal är du? du skriver grymt bra tjejen

2009-04-05 @ 19:34:05
Postat av: JENNY HSU ♥

Aw.. jag känner igen det du skriver. Men vissa människor är bara så, helt hopplöst. När man träffar dom så är det alltid "oooh, vi måste ses snart, verkligen!" men sen när det väl kommer till kritan så bangar dom ALLTID. Då kan man lika gärna skita i det.

2009-04-05 @ 19:37:21
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Teru

Det personen gör kan vara av ren klantighet. Men jag förstår hur du känner dig, bara för att det har "glömt" gör inte saken bättre. Sen skyller dem att det är ditt fel när du inte hör av dig. Känner med dig tjejen!

2009-04-05 @ 21:02:45
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Anonym

Till Teru:Jo absolut det kan vara av ren klantighet. Men när det händer så ofta börjar man ju fundera lite. Tack! :)

2009-04-05 @ 21:14:18
URL: http://youdontexist.blogg.se/
Postat av: Sofia

Till Jenny: Ah, man blir ju trött på att anstränga sig efter ett tag. Usch på såna människor!

2009-04-05 @ 21:15:28
URL: http://youdontexist.blogg.se/
Postat av: Sofia

Till Linda: tack så mycket :) jag är 17, fyller 18 i december!

2009-04-05 @ 21:16:14
URL: http://youdontexist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0