I go my way, don't give a damn about you

Äntligen hemma!  ( haha, så heter ju de där tv-programmet ju ;D ! )

Har haft en underbar dag! Började som sagt vid tre och fixade i matsalen, ställde om borden, dukade, putsade och så.

Klockan sex kom dom första gästerna. Vi var 12 som serverade, hade 13 bord och 53 gäster. Jag själv fick fyra. Man behövde inte stressa alls! Jätteskönt. Men det var lite jobbigt att komma ihåg alla viner, det skulle vara öl till förätten och sen var det fyra rätter till som det skulle vara olika viner till. Men kul var det!

Gick ut och tog luft vid nio tiden och det var ju så skönt ute, hur varmt och lugnt som helst, man ville inte gå in i kaosen igen.
Även fast det var lugnt så är jag helt slut nu, fötterna tar död på en.

Men blir att ta fram kläder jag ska ha på mig imorgon och sen gå och lägga mig:) Blir tidigt imorgon, ska till Uppsala med Jintana, söka jobb och shoppa lite!

O V E R  A N D  O U T







Fick ta bilden lite snabbt så den blev inte så bra, men så där ser man ut när man är i serveringen iallafall!

Kommentarer
Postat av: Nina

har ni en egen restaurang?:) fina kläder!

2009-04-02 @ 23:28:10
Postat av: bloggowner

Vi på HR har våran egna lilla restaurang ja ;P

2009-04-03 @ 18:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0