Give me sun

Ännu en otroligt skön dag, hittills iallafall!
Upp innan tolv idag och gå promenad med Jossan, och fyra hundar. Jätteskönt! Plockade lite blommor också tussilago, fanns ju massor!

Hundarna tyckte det var lite varmt och passade på att bada, mindre roligt! (ville nästan själv bada, men det nästan svarta vattnet hindrade mig)
Två av dem är min systers, så hon blir nog överlycklig när hon får hem skitiga/blöta hundar!
Jag tyckte jag och Jossan såg ut som kändisar som inte ville visa sig när vi gick ut. Bägge två hade diskreta kläder och solglasögon och jag hade keps också(dock för att dölja mitt hår).

Har gått och blivit beroende av glasögon nu tack vare dom jag fick igår. Har jag inte dom på mig så har jag mina solglasögon på mig, måste nog in på rehab för att kunan avvänja mig;D

Jaha, vad ska man göra idag då? Kanske ska städa mitt rum! Heltäckningsmatta utav kläder, inte så roligt direkt.. Hittar ju ingenting och så är det jäkligt svårt att gå också. Får hoppa till sängen och sen vidare till datorn, inte nudda golv -leken !

     


Kajsa( den lilla ), Peppi ovanför henne. Sen Nova och Roxy till höger.


Roxy och Nova

Fina bilder va? Gillar verkligen den längst ner. Jossan som tagit dom:)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag äger :D

2009-04-06 @ 15:20:51
URL: http://joseefiin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0