Cut the crap

Springa är nog det skönaste som finns. Eller nej, det är när man duschar när man precis har kommit hem från en springtur. Man känner sig så jäkla duktig och fräsch!

Man känner sig så fri när man springer, bara en själv, vägen och nån bra peppmusik.



Älskar att träna till den här låten. Dock är den bara bra i början och i refrängen, verserna är ganska långtråkiga. Nån som har den förresten? Kan bara använda den i rummet när jag cyklar eller något sånt, men vill gärna ha den när jag springer också :)

Nej nu har jag inte tid att sitta här! Ska städa rummet och plugga! Back in school tomorrow, fan så underbart -.-

BTW! Vad vill ni läsa i en blogg? Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva, kanske inte är så kul att läsa om vad jag gör bara? Ge mig lite tips vettja:)

Kommentarer
Postat av: alma,

Jag har låten, ifall du vill ha :)

snygg header föresten :)

2009-04-17 @ 00:53:56
URL: http://almatrefargad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0