as hard as it gets

Herregud, sov hemma hos Klara en natt. SKITKUL! Inte träffats sen i Januari typ, så det var suuperroligt. Måste fan ta och skaffa mig en bloggdator, fick ju tokryck när Klaras internet inte funkade. Höll på att hoppa från balkongen.. visst hon bor längst ner, men ändå!

Vill verkligen flytta hemifrån nu också, gud så skönt! Måste söka jobb som tusan nu så jag kommer ifrån lilla landet. Men skriver mera sen nu ska jag ut och springa en liten runda :)

over and out

Ja men SNÄLLA ge mig kroppen! Utan att jag behöver anstränga mig också.. Amen

Kommentarer
Postat av: linda

Haha! Amen. Jo det hade varit skönt att slippa röra sig och ändå vara skitsnygg. Springer också en massa, jobbigt är det. :P

2009-04-13 @ 20:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0